God morgon!

Jag ska egentligen gå upp om en timme, men nä. Då kan jag inte somna om.
Börjar iallafall min morgon med lite Raubtier, då är det en bra morgon.

Jag tänkte iallafall rekommendera en grupp jag är grovt förälskad i.
Jag har oooofta lyssnat på dom innan jag ska sova, när jag sover, när jag vaknat, när jag gått till skolan, gått hem, suttit på bussen and so on. Det är synd att grabbarna inte håller på längre. 
Bandet jag snackar om är iallafall Defleshed.

Har du inte hört Defleshed? Isånafall har du något att göra.
Jag ÄLSKAR den här låten. Klickeliklick!

Det var en dag då jag tänkte att "nä nu ska jag fan googla Gustaf Jorde." And I did.
Och då hittade jag detta underbara band! Det tog väl en månad innan jag förstod att just han "sjöng".
Satan vad jag var imponerad av mannen.

Lite mer kärlek!

Fina pojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0